Жов 09, 2016

Вулиці для всіх!

Команду Батьків в дії запросили на зустріч, де обговорювали, як саме має виглядати майбутня вул. Степана Бандери. Приємно, коли враховують думку батьків.

Вулиці для всіх!

Відбулося перше обговорення у форматі Консультаційної ради за участю представників зацікавлених сторін по питанню плануванню вулиці Степана Бандери.

Результати зустрічі із Консультаційною радою та ремарки із листа-відповіді щодо пропозицій від Торбена Хайнемана (директора управління транспорту міста Ляйпціг). 

Пропозиції для облаштування руху автомобілів:

  • 2 смуги автомобіль/громадський транспорт біля тротуару
  • 1 смуга посередині, для можливості обгону громадського транспорту
  • Світлофори на перехрестках (в районі Митрополита Андрея, Чупринки)
  • Кількість автомобільних смуг може бути визначена лише коли ми проведемо аналіз трафіку на вулиці та його симуляцію. Незрозуміло для чого додаткова смуга посередині? Для додаткового паркування? Доставка? Лівий поворот? Обгін трамваїв (На якій швидкості?) [мається на увазі, що швидкість руху трамваїв буде 50 км/год, цього можна досягти, якщо трамвай буде в пріоритеті].

Пропозиції щодо облаштування паркування:

  • можливість для швидкого паркування - ширші кишені
  • бруківка або соти із рослинами
  • Соти з рослинами через деякий час призведуть до забрудненості вулиці, а це центр міста і буде неестетично)

Пропозиції від пасажирів ГТ:

  • швидкий рух
  • підвищена платформа на зупинках
  • зупинки біля тротуарів (може бути велодоріжка між зупинкою та трамвайною колією)
  • додаткова зупинка у напрямку “до центру”
  • пішохідна зона буде не практичною (Створення пішохідної зони, як варіанту потрібне, щоб змоделювати ситуацію її наявності. Досвід показує, що наявність пішохідних зон підвищує активність на вулиці. Якщо трафік дозволить створити пішохідну зону, то її варто створювати.)

Пропозиції щодо громадських просторів:

  • За рахунок території НУ ЛП
  • безбар’єрність

Пропозиції щодо облаштування тротуарів та пішохідних переходів:

  • Світлофори на переходах
  • Світлофори на зупинках при 1,2,3 варіантах
  • Ширина тротуару мінімім 1,8 м.

Пропозиції щодо розміщення велодоріжок:

  • Тротуар-зелена зона- підвищена велодоріжка(+додатково підвищена велодоріжка на зупинках)-автомобілі/ГТ 
  • Підвищені велодоріжки будуть небезпечними під час обгону одного велосипеда іншим.

Пропозиції для облаштування зелених зон:

  • нові насадження
  • змоделювати розміщення чагарників та малих дерев
  • там де газони - соти із рослинами

Після цього була ще зустріч у форматі Урбан кафе, де обговорювалася дизайнерська концепція зустрічі (озеленення та мощення вулиці). Тут попередні результати з точки зору журналістів. Повний звіт готується і буде розміщений у групі "Вулиця для всіх".

Дякуємо за можливість долучитись до розробки вулиці Степана Бандери. Адже саме нам, матусям, ходити по ній!