Вер 16, 2016

Які можливості відкриває «Електронна карта майданчиків»?

«Електронна карта майданчиків» працює вже більше 3-ох місяців і ми вирішили створити для наших відвідувачів путівник цією картою.

Які можливості відкриває «Електронна карта майданчиків»?

Можливістю вказати на поломки дитячих майданчиків в режимі он-лайн скористалося вже близько ста людей. Це вказує на те, що такий ресурс справді потрібен, адже він дозволяє батькам ознайомитися зі станом певних майданчиків та спрощує комунікацію з відповідальними за ремонт державними структурами. Але не всі користувачі розуміють, як цей алгоритм працює.

Отже, уявімо ситуацію. На майданчику, на якому Ви часто буваєте, зламалася гойдалка. Звісно, що Ви згадали про «Електронну карту майданчиків» та кнопочку «Подати скаргу/пропозицію». Після натискання з’являється 8 полів для заповнення. Слід зазначити, що необхідно заповнити все це (а особливо це стосується фото!), аби наша команда змогла якісно обробити скаргу і відправити її до відповідного департаменту. Є проблеми, які легко усунути, наприклад: відремонтувати певні елементи, завести пісок, прибрати тощо. Скарги такого плану ми відправляємо до відповідної Районної Адміністрації. Вони ж, в свою чергу, звітують про виконання робіт. «Але ж поламана гойдалка не єдина проблема на майданчику», — згадаєте Ви. Що ж робити, коли сумнівні компанії порушують громадський спокій та займаються вандалізмом, розпивають алкоголь на майданчику, де граються діти? Відповідь така: дзвоніть у поліцію. Не допомогло — дзвоніть ще раз, іншої ради на це немає.

У нашій практиці часто трапляються скарги, де мешканці просять замінити деякі елементи, демонтувати певні об’єкти або встановити новий майданчик. Звернення такого типу ми направляємо до Управління молоді, сім’ї та спорту, а вони вже реагують та по можливості виправляють всі ці скарги. Особливо складно замінювати старі та поламані елементи на нові, адже фінансування на це не передбачено. Що стосується дрібного ремонту, то відповідальні ЛКП практично одразу поламки, на які Ви скаржитеся. Зауважте, якщо майданчик є власністю ОСББ, то Ви повинні доглядати та усувати всі неполадки власними силами, якими вони не були б масштабними.

Останні два місяці разом з Управлінням молоді, сім’ї та спорту ми проводимо моніторинги дитячих майданчиків, на які надійшли скарги, тому маємо змогу побачити на власні очі стан виконаних робіт.  На даний момент ми опрацювали 90 звернень різного характеру.

Пам’ятаймо, що ГО «Батьки в дії» всього лиш виконує функцію Харона, тому ми не можемо зарадити вирішенню всіх майданчикових проблем, особливо якщо вони потребують фінансування. Але ми завжди готові допомогти та проконсультувати у всіх випадках!

Наталка Цюпак і Любов Цоп